mormorscircus.blogg.se

Välkommen! Här kan du följa mina eskapader i livet. Jag gillar scrapbooking,foto och trädgård. Barn och djur älskar jag!

En översikt på vår gård

Publicerad 2015-01-27 14:49:00 i Januari 2015,

Vi bor i Ödenäs en liten by utanför Alingsås.
Det är faktiskt mitt drömboende. Här känner man sig fri och kan ha hur många goa djur som helst...nästan. Kossorna är ute största delen av året. Det får hönorna också.
Katter å hund får springa nästan som de vill ut och in.

Våra barn får en fin uppväxt med alla djur och skogen in på knuten.
Killarna leker mest i snickarboa och bygger koja i skogen. De är helt sålda på skogsmaskiner och traktorer särskilt den lille Alex.



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2015-01-27 17:46:26

Va kul att du har skaffat dig en blogg, ska bli spännande och följa :)

Svar: Så kul att du hittat hit Veronica! Det blir en hel del scrap :)Välkommen tillbaka!
Mormors Circus Kerstin

Postat av: Agneta Fredriksen

Publicerad 2015-01-27 22:44:00

Hejsan Kerstin! Vad roligt att läsa din blogg :) Hade tänkt att göra samma sak, men får se om jag klarar av det.
Förresten så bor vi inte långt ifrån varandra. Må så gott//Agneta

Svar: Hej Agneta kul att du tittade in! Kan jag starta en blogg så är det inga problem för dig!Den här är lätt att förstå så pröva här!
Nä det är inte så långt mellan oss. Jag bor så högt så jag kan nästan se till dig ;)
Kom snart tillbaka!
Mormors Circus Kerstin

Postat av: Margareta

Publicerad 2015-01-27 23:26:16

Kul att du startat en blogg! Ska bli kul att följa dig här!
Kul att se hur fint du bor och har det!!
Kram!!

Svar: Tack för att du kikade in! Kommer att lägga upp mycket bilder så det ska bli roligt att komma hit igen. Välkommen tillbaka!
Mormors Circus Kerstin

Postat av: Helena Kivimäki

Publicerad 2015-01-28 12:38:57

Grattis & Lycka Till med Bloggen! :) Hoppas på en presentation även på dina djur på gården, hade varit jättekul och få se dem!! Må Scrappgudarna vara med dej!!/ Kram Helena

Svar: Tack snälla Helena! Det kommer en presentation väldigt snart om alla djur. Har letat igenom alla mina bilder å det tog tid kan jag säga ;) Hoppas vi ses här snart igen!
Mormors Circus Kerstin

Postat av: Stephi

Publicerad 2015-01-28 13:00:27

Låter rofyllt att bo så som du berättar.

Svar: Tack för att du tittade in!I dag är det inte lika rofyllt. Vi har fått massor med snö så det blir utevistelse med snöskottning. Välkommen tillbaka!
Mormors Circus Kerstin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela