mormorscircus.blogg.se

Välkommen! Här kan du följa mina eskapader i livet. Jag gillar scrapbooking,foto och trädgård. Barn och djur älskar jag!

Bloggar hos Vilda igen.

Publicerad 2015-06-16 09:51:43 i Allmänt,

Hej !
I dag bloggar jag hos Vilda Stamps igen. Mitt första kort är ett collage av smådjuren i skogen.
Bakgrunden är målad med akvarell och så har jag stämplat lite gräs här och där.
Alla stämplar kommer från Vilda och de har jag färglagt med Promarker. Några av bilderna är satta på distanskuddar för att få lite djup i kortet.
Kram Kerstin
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2015-06-16 10:16:57

Vilket underbart kort med så många fina stämplar som du färglagt så snyggt.
Kram Veronica.

Svar: Tusen tack Veronica så glad jag blir!Kram
Mormors Circus Kerstin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela