mormorscircus.blogg.se

Välkommen! Här kan du följa mina eskapader i livet. Jag gillar scrapbooking,foto och trädgård. Barn och djur älskar jag!

Havet

Publicerad 2015-07-16 22:09:59 i Scrapkort och andra alster,

Mitt sista blogginlägg handlar om havet som jag tycker så mycket om.
Jag har använt distressfärger och alla stämplar kommer från Vilda.
På de stora fälten har jag använt rougeborstar och borstat fram färgen. En liten fin pensel till motiven.
Jag har målat på ett akvarellpapper med kvalitet.
Dekorationerna kommer från naturen allihom utom en enda liten pärla.
 
Tusen tack Vilda Stamps för att jag fått härja i er blogg maj-juli.
Kram Kerstin
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: moagranstrom.webblogg.se

Publicerad 2015-08-23 23:00:49

Blir så sugen på att åka till stranden. Fint kort

Svar: Tack snälla Moa!
Mormors Circus Kerstin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela