mormorscircus.blogg.se

Välkommen! Här kan du följa mina eskapader i livet. Jag gillar scrapbooking,foto och trädgård. Barn och djur älskar jag!

Till en cool kille.

Publicerad 2015-07-16 10:05:22 i Scrapkort och andra alster,

Hej på er i Sommarsverige!
I dag bloggar jag för Vilda Stamps, sista inläggen för denna gången. Det har varit så himla kul att få göra det.
Dagens första kort är till en cool kille. Hittade ett papper från K-Design med grafittimönster. De häftiga gympadojorna  är en stämpel från Vilda Stamps. Målarburk,pensel och stege så man når upp att måla grafitti.
Lite kugghjul är ju alltid fräckt.
Titta gärna in på Vildas blogg
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela