mormorscircus.blogg.se

Välkommen! Här kan du följa mina eskapader i livet. Jag gillar scrapbooking,foto och trädgård. Barn och djur älskar jag!

Snö Snö Snö

Publicerad 2015-01-30 08:42:50 i Allmänt,

Först vill jag tacka så mycket för alla fina inlägg och tassavtryck som ni gjort här i min nya blogg! Kram kram!
Hoppas ni vill komma hit fler gånger och göra tassavtryck :)
 
Det började snöa redan i förrgår kväll sedan har det hållit på å snöat tumvantar.En referenspunkt är staketet på bilden i mitten. Så det är bara att ge sig ut och skotta.
 
Har i alla fall köpt hem blommor i den där ljusgröna färgen som bara finns på våren när allt på träd å buskar är nyutslaget.//Kram på Er!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela